מובילים את המהפכה הדיגיטלית בעסקים
בעולם העסקי המודרני, בו יעילות ומהירות הן מפתח להצלחה,
Task Automation מספקת פתרונות אוטומציה חכמים המאפשרים לארגונים לשפר ביצועים, לחסוך בעלויות ולייעל תהליכי עבודה. החברה מתמחה בפיתוח והטמעה של מערכות אוטומטיות מתקדמות, כולל אינטגרציות ERP/CRM, עיבוד מסמכים חכם (OCR, IDP), ניהול הזמנות ורכש אוטומטי, פתרונות לחשבוניות ספקים ואוטומציה לשרשרת אספקה.
אנחנו מאמינים שבעולם שבו הנתונים זורמים במהירות, עסקים לא יכולים להרשות לעצמם להתנהל בצורה ידנית ומסורבלת. מטרתנו היא להפוך תהליכים מורכבים לפשוטים, חכמים ויעילים, תוך שימוש בטכנולוגיות חדשניות ובינה מלאכותית. אנו שואפים לעזור לארגונים בכל גודל להפוך לדיגיטליים, להפחית טעויות, לחסוך זמן ולהתמקד בפיתוח העסקי שלהם.
ייעול תהליכים עסקיים פנימיים, כולל ניהול מסמכים, אישורים, תקשורת פנים-ארגונית ועוד. שילוב טכנולוגיות מתקדמות כמו AI, Machine Learning ו-RPA כדי להפוך את העסק לדיגיטלי וחכם יותר.
חיבור חכם של מערכות קיימות בעסק להזרמת נתונים אוטומטית בין הפלטפורמות השונות, כולל SAP, Salesforce, Priority, Zoho, Oracle ועוד.
פתרונות מותאמים אישית לכל תעשייה: אוטומציה לעסקים פיננסיים – עיבוד חשבוניות, תשלומים ודיווחים אוטומטיים. אוטומציה לחברות לוגיסטיקה – ניהול הזמנות ומשלוחים חכמים. אוטומציה לעסקים רפואיים – דיגיטציה של רשומות רפואיות, קליטת מטופלים וניהול מלאי רפואי. אוטומציה לביטוח – קליטת תביעות, תשלומים ומסמכים באופן חכם ואוטומטי.
חברת TA הוקמה על ידי מישל בוחבוט רואה חשבון ומנהל כספים לשעבר.
החברה מתמחה בתחום :
Intelligent Documents Processing
החברה שמה לה למטרה לייעל ולשפר תהליכי עבודה, לאפיין ולבנות פתרונות אוטומציה כתחליף לפעילויות סיזיפיות בעולם המחשוב העסקי, פעילויות הגוזלות זמן ומשאבים, הדורשות הקלדה ידנית, הורדת קבצים ממייל, בדיקות מול מספר מערכות בו זמנית, חישובי-אקסל החוזרים על עצמם, וכיוצא בזה.
TASK AUTOMATION הינה חברת יעוץ עסקי הפועלת להגברת המכירות והרווחים של הלקוחות שלה
בעזרת פתרונות חדשניים המייצרים להם יתרונות תחרותיים. אנחנו צוות גמיש, זמין וזריז.
מישל בוחבוט, רו"ח וכלכלן בעל MBA ועם רקע טכנולוגי חזק.
עם וותק של יותר מעשרים שנה בניהול כספים ושיפור וייעול תהליכי עבודה
בחברת אלקטרה מוצרי צריכה.
שימוש בטכנולוגיות OCR ו-IDP כדי להמיר מסמכים מודפסים לפורמט דיגיטלי ולנתח נתונים באופן חכם.
מערכת לניהול הזמנות – קליטה, עיבוד וניהול אוטומטי של הזמנות לקוח.
אוטומציה לתהליך רכש – קליטת הזמנות מספקים ואישור חשבוניות אוטומטי.
ניהול חשבוניות ספק בצורה אוטומטית, כולל התאמת נתונים, זיהוי כפילויות והעברת תשלומים באופן מאובטח.
ניהול שרשרת אספקה חכם עם אינטגרציה מלאה בין מחסנים, ספקים ולקוחות.
אוטומציה לניהול משלוחים ושיפור מערכי ההפצה בעסק.
- סוויטת כלים מבוססת על הכלי OCR הכי מתקדם של חברת ABBYY, Abbyy Flexi Capture Distributed, הכולל בינה מלאכותית ולמידת מכונה . מטרות מפתח של Abbyy : הזנת מסמכים ונתונים אוטומטית מעותקים קשיחים, תמונות ומסמכי PDF. המערכת מספקת פתרון יעיל ואמין לארגונים המעוניינים לייעל את תהליכי עיבוד הנתונים והדיגיטציה שלהם.
מוצר מדף מבוסס בינה מלאכותית ולמידת מכונה, התואם למערכות שונות הנפוצות במשרדי רואי חשבון, כגון "חשבשבת" ו"רווחית". קורא את החשבוניות ישירות מהסורק של הלקוח, "צופה" בעבודה של מנהלת החשבונות ולומד ממנה כיצד לטפל בפעם הבאה בחשבונית בצורה אוטומטית ובהתאמה אישית לכל ספק. המערכת מאפשרת חיסכון בזמן ובכסף.
הצטרפו לניוזלטר שלנו
פתרונות אוטומציה לארגונים
"לא לעבודה ידנית סזיפית
כן לעוזר האישי האוטומטי"
© 2025 taskautomation.co.il