דילוג לתוכן

use case

חברת טסק אוטומיישן היא חברת יעוץ עסקי הפועלת להגברת הרווחים של הלקוחות שלה בעזרת פתרונות חדשניים המייצרים להם יתרונות תחרותיים.

קליטת הזמנות לקוח אוטומטית

לקוח עסקי מקבל עשרות הזמנות ביום דרך תיבת מייל או / ודרך ספריית FTP .

מחלקת הזמנות של הלקוח אוספת את ההזמנות , מדפיס אותן ומקליד אותן ידנית לתוך מערכת ERP , פריוריטי או אחרת.

אנחנו יודעים לחסוך 80% מזמן הטיפול בהזמנות אלה !

בנינו פתרון מבוסס OCR ו AI בעזרת כלי של ABBYY ויצרנו תהליך עסקי אוטומטי אשר מרכז את ההזמנות, מחלץ את הנתונים הנחוצים ופותח הזמנות לקוח בפריוריטי או במערכת ERP אחרת דרך API.

ההזמנות מוקמות תוך שניות מהגעתן לתיבת מייל ומוכנות לתפעול.

הפתרון רץ ברקע ללא צורך בעבודה על מערכת נוספת. הפתרון שקוף מבחינתכם ומבחינת הלקוחות שלכם .

2

בניית דוחות לקבלת החלטות

במחלקת השקעות של חברת ביטוח, אנליסטים צריכים לקבל לידם נתונים און ליין של יתרות חשבונות בנק רבים של החברה לצורך קבלת החלטות השקעה.

דוחות הבנקים היו מגיעים מי לתיבות מייל ומי לספריות FTP  בשעות שונות של היום. 

גורם אחד בחברה היה אוסף  ומקליד את הנתונים לתוך דוח והיה מספיק לבנות דוח ידני אחד רק לאחר הצהריים של אותו יום במקרה הטוב מה שעיכב את עבודת האנליסטים וגרם לעיכוב בקבלת החלטות שלהם. 

בנינו פתרון מבוסס OCR ו AI בעזרת כלי של ABBYY ויצרנו תהליך עסקי אוטומטי אשר מרכז את נתוני הבנק מהמקורות השונים , מחלץ את הנתונים ומעבד אותם להקלת קבלת החלטות ובונה על בסיסם דוחות אשר נשלחים לאנליסטים. הדוחות מופקים כמה פעמים ביום ומתעדכנים און ליין ומאפשרים קבלת החלטות בזמן אמת תוך מיקסום ההשקעות.

הפתרון גם שחרר עובד מעבודה סזיפית חזרתית וחסך טעויות.

תפעול חברת לוגיסטיקה

חברת לוגיסטיקה עוסקת בקבלת סחורה, העברת סחורה ממחסן למחסן , הפצת סחורה ללקוחות שלה וללקוחות סופיים ועוד. לרוב תהליכים אלה מבוססי ניירת והקלדת נתונים מתוך ניירת זו.

בנינו פתרון מבוסס OCR ו AI בעזרת כלי של ABBYY ויצרנו תהליך עסקי אוטומטי אשר מסווג את המסמכים לפי תנועות המלאי השונות, מחלץ נתונים נחוצים מתוכם ומקים את התנועות בפריוריטי או במערכת ERP אחרת, דרך API .

כל תנועות המלאי מועברות תוך שניות למערכת ERP של החברה מוכנות לתפעול תוך עדכון און ליין את מלאי החברה והלקוחות שלה. 

הפתרון רץ ברקע ללא צורך בעבודה על מערכת נוספת. הוא שקוף מבחינתכם ומבחינת הלקוחות שלכם .

הפתרון חוסך טעויות ומפנה את מחלקת התפעול לביצוע מטלות אחרות בעלי ערך מוסף ללקוחות שלה. 

2